søndag 27. mars 2011

Øktplan for Tirsdag 05.04.2011 og Fredag 08.04.2011

POSITIV TENKING
Navn: Ida Christensen
Årsak for alternativ trening: Ettersykdom av kyssesyken
Mål for treninga: Trene mine mentale ferdigheter, like naturlig som å trene mine fysiske ferdigheter. Få mine tanker over til noe positivt. Finne positive tanker om meg selv og om å være syk.
Utstyr som brukes:Mental trening CD
Hvor trener du: Trener i jentegarderoben på skolen eller på ett stille rom


Tid
Hva
Hvordan
Hvorfor
Oppvarming:
Ingen oppvarming

Ingen oppvarming
Ingen oppvarming
Hoveddel:
Positiv tenking, i ett stille rom. Mental trening hvor jeg fokuserer på positivitet.

Ligge på gulvet inne på ett stille rom og følge de mentale instruksene fra CD-en.
Finne minst tre positive tanker om:
- meg selv
- å være syk
- å ikke trene
Fortelle meg selv positive ting omkring skole og stress.
CD-en varer i ca 10-20 min, og jeg vil avslutte med å ligge å høre på rolig musikk.
Disse positive tankene vil hjelpe meg å få en positiv tankegang. Slik at jeg kan hjelpe meg selv til å bli mentalt friskere. Jeg vil også vurdere meg selv, hvor mye bedre jeg har blitt fra første dag jeg var syk.
Avslutning:
Høre på rolig musikk, restitusjon

Ligge å slappe av
For å tenke over hva jeg har lært

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar