mandag 6. desember 2010

Øktrapport for Fredag 3.12.2010

Navn: Ida Anette Christensen
Årsak: egentrening etter sykdom
Mål for økta: Trene balanse og styrke
Sted: Gymsalen og den brune gymsalen
Jeg gjennomførte hele øktplanen, oppvarmingen min ble litt anndeledes en forventet. Hoppet hoppetau med flere stykker, noe som gjorde at jeg ble fort varm. Jeg måtte også legge på litt ekstra øvelser, for at planen min skulle holde over hele timen.
Selveste økten gikk passe bra, jeg følte at jeg fikk gjennomført det jeg skulle. Ville ikke presse meg for mye, ettersom at jeg ikke har trent styrke på en god stund. Noe jeg synes var litt kjipt..
Belastningen jeg brukte var for det meste min egen kroppsvekt. Brukte også medisinball for å trene armen, og balansepute for å trene balanse i beina. Følelsen jeg fikk da jeg skulle ta planken/sit ups/push ups, var ikke så veldig bra. Dette var noe jeg kunne mye bedre før jeg ble syk, så mitt mål er å jobbe meg opp til sånn jeg var før(kanskje bedre også).
Jeg følte at jeg hadde utbytte for denne økta, fikk noe igjen for det jeg gjorde. Tror at jeg presset meg litt for hardt innimellom, noe som gjorde at jeg ble litt utslitt. Jeg ble også støl dagene etterpå, noe jeg fortsatt er.
Økten var slitsom men jeg synes dette var en utrolig bra måte å trene på !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar