tirsdag 7. desember 2010

Øktrapport for Fredag 7.12.2010

Navn: Ida Anette Christensen
Årsak: egentrening etter sykdom
Mål for økta: Trene balanse og delvis styrke
Sted: Gymsalen 
Jeg klarte nesten å gjennomføre hele øktplanen, oppvarmingen min ble litt anndeledes en forventet. Siden hoppetauet ble brukt av noen andre løpe jeg opp og ned en trapp 10 ganger. Deretter svingte jeg på begge armene for at blodet skulle sirkulere. Jeg hadde for mange øvelser, noe som gjorde at jeg ikke fikk så mye pauser. Dette synes jeg var bra! 
Selveste økten gikk passe bra, jeg følte at jeg fikk gjennomført det jeg skulle. Presset meg litt i de vanlige øvelsene, slik som i sit ups, planken og push ups.
Belastningen jeg brukte var for det meste min egen kroppsvekt. Brukte også medisinball for å trene leggene og balansepute for å trene balanse i beina. Følelsen jeg fikk da jeg skulle ta planken/sit ups/push ups, var ikke så veldig bra. Dette var noe jeg kunne mye bedre før jeg ble syk, så mitt mål er å jobbe meg opp til sånn jeg var før(kanskje bedre også).
Jeg følte at jeg hadde utbytte for denne økta, fikk noe igjen for det jeg gjorde. Innimellom presset jeg meg litt ekstra, noe som gjør at jeg merker meg sliten og støl i hele kroppen, men dette er jo bra! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar